آلفارومئو ایران

۹ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در تمام فصول علی الخصوص فصول سرد سال که بارندگی زیاد هست باید حتما ماشین را به درستی شستشو دهیم تا از رنگ آن محافظت به عمل آید رعایت چند نکته ضروری را در ادامه شرح می دهیم

1) شست و شو را از چرخ‌ها شروع کنید وبقیه قسمت‌ها را در مرحله بعد و با تعویض دستمال و ظرف آب شست‌وشو دهید چون غبارهای ترمز بسیار خورنده‌اند.

2) مطمئن شوید خودرو خنک است. شست و شو راحتی‌المقدور در سایه انجام دهید. سطح گرم خودرو باعث تبخیر سریع آب و باقی ماندن املاح موجود در آن روی رنگ می‌شود.
3) کل سطح خودرو را با آب بشویید و سپس آن را خشک کنید.
4)  برای خشک کردن از حوله‌ای با الیاف ریز و متراکم استفاده کنید. آن را روی سطح پهن کنید و به سمت خود بکشید و پس از جمع کردن، آبگیری کنید. این روش، اثر مارپیچی را در سطح لایه شفاف کاهش می‌دهد.
5) سالی یک یا دو مرتبه سطح لایه شفاف پولیش بخورد و به‌منظور حفاظت آن واکس زده شود .
6) برای تمیز کردن تجهیزات داخلی آلفارومئو از جمله روکش صندلی و داشبور با توجه به مواد بکار رفته فقط از محلول های پایه آبی قلیایی ضعیف و یا محلول های مخصوص با برندهای معتبر و اصلی استفاده نمایید.
7) جهت نظافت محفظه موتور آلفارومئو خود فقط از اسپری های مربوط به شستشوی موتور و آنهم به صورت خشک شویی استفاده نمایید وجهت جلوگیری از صدمات جدی به تجهیزات الکترونیکی موتور از شستشو با آب و یا واترجت های کارواش ها خودداری نمایید.



  • آلفارومئو آلفارومئو
  • ۰
  • ۰

پیشرانه خودرو کار خود را در چهار مرحله انجام می دهد

1) مرحله‌ی انفجار یا توان، پیستون به بالاترین حد خود رسیده است و با کمکِ شمع، مخلوط سوخت و هوا در محفظه‌ی احتراق (فضایِ بالای پیستون) منفجر می‌شود و توسط نیروی حاصله، پیستون به سمت پایین رانده می‌شود.

در صورتی که خودرو ناک بزند  قبل از رسیدن پیستون به بالاترین وضعیت، انفجار به صورتِ زودهنگام (بدون جرقه شمع‌ها) صورت می‌گیرد و فشار بسیار زیادی بر روی پیستون اعمال می‌شود که در نتیجه پیستون به دیواره‌ی سیلندر ضربه می‌زند و باعث تولید آوایی نامطلوب می‌شود.

اگر این پدیده در خودرو اتفاق بیفتد می تواند باعث کاهش قدرت، افزایش آلودگی موتور، صدمه به موتور شود.


نمایندگی آلفارومئو در ایران

  • آلفارومئو آلفارومئو
  • ۰
  • ۰

مجموعه کلاچ دور از دیدرس است به همین دلیل ممکن است متوجه تمام شدن آن نشوید. از جمله علائم تمام شدن دیسک کلاچ می توان به تنبل‌ شدن خودرو، افت شدید توان شتاب‌گیری، ضعف در کشش در سربالایی‌ها و ایجاد سر و صدا اشاره کرد. 

در صورتی کهبه تمام شدن دیسک اهمیت ندهیم و به حرکت ادامه دهیم موجب خط افتادن و آسیب دیدن صفحه می شود. و می تواند موجب  خرابی بلبرینگ که با صدای قیژ سنگینی همراه است شود.

و در نهایت برنجی های جعبه دنده را از بین می برد  که تعمیر مجدد آن هزینه‌بردار است.


تعمیر آلفارومئو

  • آلفارومئو آلفارومئو
  • ۰
  • ۰
هنگامی که ما قصد خرید یک خودروی دست دوم را داریم حتما باید با کارشناسان خودرو که معمولا افراد با تجربه و ماهری در زمینه فنی و تشخیص ظاهر خودرو هستند مشورت کرد.
به طور مثال تغییر دادن کیلومتر خودرو در زمان فروش بسیار متداول شده است و یک فرد عادی به راحتی نمی تواند آن را تشخیص بدهد به همین دلیل باید از یک متخصص کمک بگیرید تا این موضوع را تشخیص دهد.
 آلفارومئوایران که به طور تخصصی در رابطه با خودروهای آلفارومئو فعالیت می کند با داشتن کادری مجرب و کارآزموده در زمینه ی فنی خودرو، برق خودرو، مکانیک خودرو و… می توانند در هنگام کارشناسی وخرید خودرو به شما کمک کنند.

  • آلفارومئو آلفارومئو
  • ۰
  • ۰

کارشناس خودرو باید فردی باشد که هم از بدنه خودرو و هم از فنی آن سر در بیاورد و ماهر باشد.

در فرآیند کارشناسی خودرو را از جوانب مختلف مانند موتور ، بدنه ، گیربکس ، میزان کارکرد و بدست آوردن کیلومتر واقعی خودرو ، سیستم برقی ماشین، آپشن ها، خودرو را مورد بررسی قرار می دهند.

کارشناسی خودرو با معاینه فنی فرق دارد در معاینه فنی، فقط ایرادات داخلی خودرو مورد بررسی قرار می گیرد. و مواردی  قطعات تعویض شده ، رنگ شدگی بدنه ، کیلومتر واقعی خودرو مورد بررسی قرار نمی گیرد.

در خرید خودرو حتما با یک کارشناس مشورت کنید.


کارشناسی خودروی آلفارومئو



  • آلفارومئو آلفارومئو
  • ۰
  • ۰

این آینه ها از دو سطح شیشه ای تشکیل شده اند که بین آنها ژل الکتروکرومیک به کار رفته است. کلمه الکتروکرومیک یه معنای تغییر رنگ با تغییر شدت جریان الکتریسیته است.

در رو و پشت سطح آینه از یک حس گر حساس به نور استفاده شده است. حس گر عقب، نور محیط بیرون را از شیشه جلو دریافت می کند و به نسبت شدت نور، با استفاده از کم و زیاد کردن شدت جریان الکتریسیته، رنگ ژل را تیره یا روشن می کند. حس گر جلوی آینه نیز وقتی که نور با شدت زیاد، نظیر نور خورشید یا نور چراغ اتومبیل های پشتی به آینه می تابد، شدت جریان الکتریسیته را تغییر می دهد و باعث تیره شدن رنگ آینه می شود.


آلفارومئو ایران


 

  • آلفارومئو آلفارومئو
  • ۰
  • ۰

امروزه اکثر خودروهای لوکس همانند آلفارومئو به چراغ‌های اتولایت مجهزند و راننده دیگر نیازی به فشردن دکمه‌ای برای روشن و خاموش کردن چراغ‌ها ندارد. اما یک مرحله بالاتر از اتولایت، چراغ‌های هوشمندند همانند مدل جولیتا آلفارومئو. این چراغ‌ها به سنسور نور مجهزند و با توجه به تاریکی جاده یا حتی خودروهایی که از مقابل می‌آیند، نور بالا یا نور پایین چراغ‌ها را به صورت اتوماتتنظیم می کنند. همچنین در چراغ‌های هوشمند، لنزهای چرخشی وجود دارد و متناسب با جهت چرخاندن فرمان، این لنزها نیز می‌چرخند.




  • آلفارومئو آلفارومئو
  • ۰
  • ۰
اگر مراحل سوخت و ساز موتور درست نباشد اصطلاحا می گویند ناک زده می شود. پیشرانه چهار زمانه می باشد یعنی مکش و تراکم و انفجار و تخلیه. در مرحله‌ی انفجار یا توان، پیستون به بالاترین حد خود رسیده است و با کمکِ شمع، مخلوط سوخت و هوا در محفظه‌ی احتراق (فضایِ بالای پیستون) منفجر می‌شود و توسط نیروی حاصله، پیستون به سمت پایین رانده می‌شود. حال در صورت ظهور پدیده ناک قبل از رسیدن پیستون به بالاترین وضعیت، انفجار به صورتِ زودهنگام (بدون جرقه شمع‌ها) صورت می‌گیرد و فشار بسیار زیادی بر روی پیستون اعمال می‌شود که در نتیجه پیستون به دیواره‌ی سیلندر ضربه می‌زند و باعث تولید آوایی نامطلوب می‌شود.
این پدیده می تواند از قدرت ماشین بکاهد و باعث معیوب شدن سیلندر و فشار نامتناسب به میل‌لنگ و مجموعه یاتاقان‌ها شود.
برای جلوگیری از این پدیده از بنزین سوپر استفاده کنید و همچنین مکمل های افزایش اکتان.
شمع‌ها را با نمونه اصلی و در زمان توصیه شده تعویض کنید، همچنین ولتاژ باتری را امتحان کنید.
میزان روغن موتور را همیشه چک کنید.


جهت سرویس های دوره ای می توانید به آلفارومئو ایران مراجعه کنید.

  • آلفارومئو آلفارومئو
  • ۰
  • ۰

در صورتی که قصد خرید یک خودروی دست دوم دارید به تنهایی این کار را انجام ندهید و حتما از یک مشاور و کارشناس خودرو کمک بگیرید. 

در فرآیند کارشناسی خودرو را از جوانب مختلف مانند موتور ، بدنه ، گیربکس ، میزان کارکرد و بدست آوردن کیلومتر واقعی خودرو ، سیستم برقی ماشین ، آپشن ها ، خودرو را مورد بررسی قرار می دهند . 

باید این نکته را دانست که کارشناسی خودرو با معاینه فنی کاملا متفاوت است. در معاینه ی فنی ، خودرو را از لحاظ قطعات تعویض شده ، رنگ شدگی بدنه ، کیلومتر واقعی خودرو مورد بررسی قرار نمیدهند ولی در کارشناسی خودرو همه این ها انجام می شود.

در صورتی که قصد خرید یک آلفارومئوی دست دوم داشتید می توانید از آلفارومئو ایران درخواست کارشناس کنید.


کارشناسان مجرب و متخصص آلفارومئو ایران با بررسی خودروهای دست دوم آلفارومئو می توانند در زمینه ی قیمت گذاری برای خودروی شما به شما کمک کنند. همچنین کارشناسان آلفارومئو ایران می توانند در محل مورد نظر شما حضور پیدا کنند و به بررسی خودروی مورد نظر بپردازند. از جمله خدمات دیگری که آلفارومئو ایران ارائه می دهد این است که افراد می توانند خودروهای خود را از این طریق و با واسطه ی این شرکت به خریداران معرفی کنند و به فروش برسانند. 

  • آلفارومئو آلفارومئو